Kommuna gjer ei individuell kartlegging for å finne dei rette tiltaka for deg. Kartlegginga skjer i nært samarbeid med deg og eventuelt dine pårørande. Velferdsteknologiske tenester blir førstevalet der dette gir tilstrekkeleg hjelp, og fører til minst mogleg endringar.
Det er ikkje eigenandel for velferdsteknologiske løysingar. Eventuelle eigendelar vil vere avhengige av statlege føringar.
Kva kan hjelpemiddelsentralen hjelpe deg med?
Alle med langvarig behov for hjelpemiddel, kan søkja om hjelp frå NAV. Hjelpemidla må vere nødvendige og hensiktsmessige for å hjelpe deg å løyse praktiske vanskar i kvardagen, eller for at du skal kunne bu heime så lenge som mogleg.
NAV Hjelpemiddelsentral har ei rekke hjelpemiddel du kan søkja på. Du kan òg ta kontakt med hjelpemiddelansvarleg i kommuna, som kan hjelpa deg med søknaden.
Kontaktinformasjon for å få hjelpemiddel i dei ulike kommunane – sjå under kontaktinformasjon.