Høyring av handlingsprogram for idrett og fysisk aktivitet

Har du planar om å etablere eit nytt idretts- eller friluftsanlegg i Ålesund kommune? No har du anledning til å melde inn nye anleggstiltak og kome med merknadar til handlingsprogrammet i kommunedelplanen for idrett og fysisk aktivitet.

For å kunne søke om statlege spelemidlar til ordinære anlegg må tiltaket vere omtalt i dette handlingsprogrammet. I same ærend tek vi i mot innspel til prioriteringane gjort i handlingsprogrammet.

Vi ber om skriftlege merknadar og innspel til:

1. Høyring av rullert handlingsprogram
  2. Søknad om inntak av tiltak i handlingsprogram
    1. Kortsiktig/prioritert del
    2. Langsiktig/uprioritert del

Søkar må legge ved dokumentasjon i søknaden som spesifisert i vedlegg om krav til opptak.

Tiltaket skal som hovudregel vere inntatt i det prioriterte handlingsprogrammet, før ein kan søke om spelemidlar. Inntak i handlingsprogrammet er ikkje ein garanti for tilsegn av tilskot frå spelemidlane.

Alle med interesse for tilrettelegging, utvikling eller bygging av anlegg for idrett, fysisk aktivitet og friluftsliv kan kome med innspel til anleggstiltak, eller merknad til rullering av handlingsprogrammet.

Dokument i saka

Merknader til høyringa

Innspel og merknadar kan sendast på desse måtane til Ålesund kommune:

Ansvarlig for høyringa: Kultur og fritid

Høringsfrist:  5. mai.