Tryggleiksalarm

Ein tryggleiksalarm er ein alarm for å tilkalle hjelp i akutte situasjonar når som helst på døgnet.

Kva tilbyr vi?

Tryggleiksalarm er ein digital alarm som ikkje er avhengig av at du har telefon. Tryggleiksalarmen er tilknytta ein vaktsentral, som formidlar kontakt til heimesjukepleia eller annan avtalt kontaktperson. 

Om det skulle skje noko med tryggleiksalarmen, så ta kontakt med Teknisk hjelpemiddelservice i Ålesund kommune.

  • Besøksadresse: Blindheimsbreivika 10, 6010 Ålesund.
  • Telefontid kl. 09.00 - 15.00: 70 16 48 60.

Rekkevidde

Alarmen verkar berre i heimen og rett utanfor huset.

Kven kan få tilbodet?

Eldre, funksjonshemma og andre som kan kjenne seg utrygge ved å bu åleine. 

Tryggleiksalarm blir tildelt ut frå ei fagleg vurdering av brukaren sitt behov, blant anna:

  • Har du ein sjukdom eller tilstand som medfører akutt behov for hjelp?
  • Er det fare for at du kan falle og skade deg?
  • Har du problem knytt til utryggleik eller angst?

Tilbakelevering

Om du ikkje treng tryggleiksalarmen lenger, så skal den leverast tilbake til Teknisk hjelpemiddelservice.

Søknad

Slik søkjer du om helse- og omsorgstenester

Klage på vedtak eller teneste

Slik klagar du på helse- og omsorgstenester.

Prisar

Sjå pris for tryggleiksalarm og sporingsteknologi (GPS).

Ansvarleg for tenesta