Slik merkast og sendast fakturaer til Ålesund kommune
Leverandørar må følgje desse kriteria ved merking og innsending av faktura til kommunen og kommunale føretak:
Send faktura elektronisk i EHF-format
Alle fakturaer skal sendast elektronisk i EHF-format. For elektronisk adresse, sjå tabellen nedanfor:
Fakturareferanse
Faktura skal merkast med referansenummer. Her finn du liste over alle avdelinger med tilhøyrande referansenummer.
- Referansenummer skal plasserast i feltet Deres ref.
- På EHF-fakturaen visast feltet som Invoice/Buyer Reference.
- I XML-filen visast AccountingCustomerParty/Party/Contact/ID
- Merk at feltet IKKJE skal innehalde tekst, berre eit 6 sifra referansenummer.
Fakturaadresse og leveringsadresse
Fakturaadresse til Ålesund kommune er:
Ålesund kommune
Fakturamottak, Postboks 1521
6025 ÅLESUND
Oppgi også leveringsadresse og namn på bestiller på faktura.
30 dagar betalingsfrist på fakturaer
Det skal vere 30 dagar betalingsfrist på fakturaer til Ålesund kommune.
Korrigering/Kreditnota
Ved korrigering av faktura etter utsending, skal det utstedast ein kreditnota og ein ny korrekt faktura etter gjeldande krav og digital flyt, som beskrive over. Hugs å oppgi opprinnelig fakturanummer som skal krediteres.
Purringar
Purringar skal sendes elektronisk som EHF.
Bedrifter utan eige fakturasystem
Mange små og mellomstore bedrifter har ikkje eigne fakturasystem som kan produsere elektronisk faktura. Alternativa er å registrere faktura i ein nettbasert fakturaportal eller via eigen nettbank.
På anskaffelser.no finn du ein oversikt over Fakturasystemer som kan levere Elektronisk handelsformat (EHF) | Anskaffelser.no
Kontaktinformasjon
Spørsmål rundt faktura skal rettast til: fakturamottak@alesund.kommune.no