Til privatpersonar:
Ved utsending av faktura gjerast det eit oppslag mot desse ulike kanalane, i prioritert rekkefølgje:
1. Avtalegiro
2. eFaktura
3. Digital postkasse
4. E-post
5. Blankett/papirrekning
Ynskjer du å endre korleis du mottek faktura?
Ålesund kommune som fakturautstedar kan ikkje påverke kva kanal du vil motta fakturaen i.
Det styrast av innbyggjaren sjølv:
- Avtalegiro:
- eFaktura:
- Sjekk dine aktive betalingsavtaler og innstillingar i nettbanken din
- Vær oppmerksam på «Ja-takk til alle»
- Har du betalt rekningar for andre kan du ha opprett betalingsavtaler for andre.
- Les meir om eFaktura her: Privat Forside (efaktura.no)
- Digital postkasse:
- Sjekk innstillingar i din digitale postkasse.
- Les meir om Digipost her: Digipost
- E-post:
Til bedrifter:
Ved utsending av faktura blir det forsøkt levert i følgjande rekkefølgje:
- Elektronisk faktura EHF
- E-post
- Papirfaktura
For å ta imot faktura som EHF må økonomisystemet til bedrifta vere oppdatert for å ta imot faktura som EHF, og bedrifta må vere meldt inn i ELMA og Aksesspunkt.
Les meir om Elma og Aksesspunkt: Mottakere i ELMA | Anskaffelser.no