Tilskot til inkludering av barn og unge

Målet med tilskotsordninga er å legge til rette for at alle barn og unge skal ha moglegheit til meistring og samfunnsdeltaking.

Tilskotsordninga skal bidra til utvikling av opne møteplassar, deltaking på ferie- og fritidsaktivitetar og fullføring av utdanningsløp.

Målgruppa er barn og unge i alderen frå 0 til og med 24 år som av ulike orsakar står i fare for å hamne i utanforskap. Nokre aktivitetstypar kan ha ei meir avgrensa målgruppe.

Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet (Bufdir) deler ut midlane til denne ordninga. Kommunen vurderer søknadane og tilrår til Bufdir. Bufdir tar den endelege avgjerda om kven som skal få midlar.

Kven kan søkje

• Offentlege instansar
  • Frivillige organisasjonar
  • Private aktørar

Slik søker du

Les utlysingsteksten nøye og sett deg inn i regelverket: Tilskot til til inkludering av barn og unge (Bufdir.no).

Søk støtte (Bufdir sin søknadsportal.

Søknadsfrist: 1. november 2024

Etter at du har sendt inn søknaden

Kommunar i tilskotsordninga gjer ei administrativ og politisk vurdering og prioritering av søknadane. Bufdir gjer den endelege tildelinga.